En blogg om livet, mitt i livet!

Har man fyllt 40 förvandlas allt man gör till olika krisreaktioner. Köper man något kul till sig själv, bara för att man kan och vill så har man en kris. Lägger man lite mer tid på något man får energi av så är det en kris. Personligen tror jag att det, livet, krisen eller vad det nu månde var blir vad man gör det till. Varför skall man sluta att ha kul bara för att man har fru, två barn, hund, villa och sommarstuga? Finns ingen anledning alls.

Därför tänkte jag skriva lite om det som händer i livet, när man är mitt i livet. Tror att många känner igen sig och kan komma med mycket kloka kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Bempa

Se där ja, nu är han på G. Äntligen!

2009-08-07 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0